מיתוג לכיתה א' דגם 5 בנות


החבילה כוללת 10 עיצובים בקובץ איכותי למייל. העיצובים אינם כוללים הדפסה. פרוט העיצובים: שלט לדלת, שלט גדול (מותאם להדפסה על רולאפ) דף ממותג, מסגרת לדף קשר, תג לבקבוק קטן, שלט לשולחן מתקפל, עטיפה למחברת, כרטיס שם, פלייסמנט (מפית שולחן), סגירה לשקית.


249 280-11.07%
  • מק"ט / ברקוד:: 1042/5
  • משלוח:  
  • מדיניות החזרה: להלן סעיפים מרכזיים: 1. עצם פעולת ההזמנה תחשב כהסכמת המזמין למראהו של המוצר, וכן להתאמה לצרכיו. כמו כן המזמין מסכים ומודע לכך שייתכנו שינויי צבע בגין הדפסה או נראות מסך שונה ומוותר על כל טענה כזו וכדוגמתה מראש, כמו כן העילה הכתובה לעיל לא תחשב עילה לביטול רכישה ו/או עסקה ו/או הזמנה . 2. ביטול ייעשה אך ורק בהודעה בכתב לכתובת הדוא”ל המפורסמת באתר. 3. ביטול עסקה ע”י המזמין לא יתאפשר ברכישת פריטים מסוימים כמפורט בסעיף קטן 14ג(ד) לחוק הגנת הצרכן. 4. ביטול העסקה ע”י הלקוח כפוף לכך שהמוצר יוחזר ככל שהדבר סביר או אפשרי באריזתו המקורית. 5. לאחר קבלת הודעת הביטול יושב למזמין הסכום ששולם על ידו בגין המוצר בניכוי דמי ביטול (דמי המשלוח אינם חלק ממחיר המוצר ולכן ינוכו בנפרד מההחזר) בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ש”ח, לפי הנמוך. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה למוצר ההזמנה, לא יחויב המזמין בדמי ביטול כלשהם. הוראות חוק הגנת הצרכן נוספות בנוגע לביטול הרכישה מצד המזמין, לרבות בנוגע לחובה להחזיר המוצר, יחולו גם-כן. מדיניות החזרות הקובעת היא המתפרסמת בתנאי השימוש המפורסמים באתר בלבד


קרא עוד


אז מה אתם מקבלים??

חבילת מיתוג להשלמת אווירה כוללת 10 עיצובים בקובץ איכותי למייל. העיצובים אינם כוללים הדפסה.

פרוט העיצובים: שלט לדלת, שלט גדול (מותאם להדפסה על רולאפ) דף ממותג, מסגרת לדף קשר, תג לבקבוק קטן, שלט לשולחן מתקפל, עטיפה למחברת, כרטיס שם, פלייסמנט (מפית שולחן), סגירה לשקית.

מיתוג תחילת שנה מותאם לכיתה:
א'
סלוגן מלווה מיתוג
שלום כיתה א'

מוצרים קשורים