איך מעצבים אירוע עם לוגו ומיתוג בעזרת המוצרים שלכם?
פשוט נכנסים לחנות ומזמינים. אנו מייצרים מוצרים שיכולים לשדרג את האירוע שלך ולתת לו מראה ייחודי. הכל מותאם אישית ללקוח, המיתוג נותן לאירוע אווירה מדהימה ופורצת גבולות.
איך מתאימים את הטקסטים לאירוע שלי?
פשוט ממלאים את הטקסט שרוצים בטופס הזמנה באתר והגרפיקאים שלנו יעשו לכם את העבודה, אל דאגה אצלנו אין טעויות תישלח אליכם סקיצה לאישור לפני הדפסה.
מה כלול בחבילת המיתוג שלכם?
חבילות המיתוג שלנו כוללות את כל מה שאתה צריך כדי ליצור זיהוי ייחודי לאירוע שלך עיצוב לוגו, שינויי טקסטים, עיצוב ועוד. הכל מותאם אישית לאירוע שלך. חבילות המיתוג שלנו מכילות מגוון של פריטים מותאמים אישית כולל ברכונים, באנר, מדבקות, סגירה לשקית, שלטים ועוד. ניתן להתאים את הכמות והפריטים לפי צורך האירוע שלך.
איך ניתן לתכנן את חבילת המיתוג שלי?
אתה יכול להתחיל בקלות על ידי בניית הזמנה באתר הופטופ. פשוט בחר את אלמנטי המיתוג שאתה רוצה להוסיף לאירוע שלך מהחנות שלנו, הוסף את הפרטים שאתה רוצה לסל הקניות ואנחנו ניצור לך את החבילה שבחרת מותאמת אישית.
האם הופטופ מציעה הנחות או מבצעים לחבילות מיתוג?
אנו מציעים מבצעים והנחות בהתאם לתקופות מסוימות. אנא שקול להירשם לניוזלטר שלנו כדי להישאר מעודכן על הצעות חדשות ומבצעים.
איזה סוגי חבילות יש לכם?
החבילות מחולקות לשלוש סוגים: בסיס, בסיס פלוס, ופרמיום, יש חבילות מיתוג בהם השמות שונים וכך המוצרים בפירוט המוצר מפורטים כלל המוצרים שתקבלו בכל סוג.
3. בוחרים את המוצר אותו רוצים להוסיף לחבילה, ומוסיפים לסל.
4. משנים את הכמות לכמות הרצויה, ומתקדמים הלאה לתשלום.
זכרו אנחנו תמיד נשלח סקיצה לפני ההדפסה עם פירוט ההזמנה שלכם.
על איזה סוג דף אתם מדפיסים? ומה גודל הדף?
פירוט של גודל וסוג הדף מופיע בכרטיסיה תיאור בדף המוצר של כל חבילה, יש לגלול מטה בדף המוצר בכדי לראות כרטיסיה זו.
האם אני יכול לשנות את הצבע בחבילה שבחרתי?
אין אפשרות. הרעיון באתר שלנו הוא שתוכלו לראות על מה אתם משלמים כך שלא יהיה מצב בו הרצונות שלכם לא מסתדרים עם המקצועיות בעיצוב הגרפי.
האם צריך דבק סלוטייפ להדבקת תגי הבקבוק? מי חותך ומקפל את הברכונים?
לא צריך, תגי הבקבוק מגיעים מוכנים לשימוש כולל סרט הדבקה מאחורה. אנחנו חותכים ומקפלים את הברכונים ומכינים לשימוש מידי את כל המוצרים שלנו.
האם אני מקבל את הטקסט המופיע באתר?
כל הטקסטים המופיעים בעיצוב משתנים בהתאם לדרישתכם על ידי צוות הגרפיקאיות שלנו. בדף ההזמנה אתם כותבים את הטקסט וצוות הגרפיקאיות שלנו יישנו בהתאם להנחיות שלכם.
איך יודעים שלא יהיו לכם טעיות?
אנו שולחים סקיצה [תמונה של העיצוב שבחרתם עם השינויים] במייל לפני ההדפסה.
בטוח תדפיסו לי מה שאני רוצה?
אנו מחכים לאישור של הסקיצה לפני ההדפסה.
מה קורה אם יש טעות בסקיצה ששלחתם?
כל לקוח זכאי לשתי סקיצות, בטעות שלנו הלקוח רשאי לסקיצה נוספת.
מה קורה אם אחרי שתי סקיצות אני לא מרוצה?
תחויב בתשלום סימלי בסך 10 שקלים.
איך אתם אורזים את חבילת המיתוג?
האריזה תוכננה בקפידה בכדי לשמור על שלמות המוצר והיא נראית בדיוק ככה:
איך יודעים מה סטטוס ההזמנה?
בכל שלב תקבלו עדכון מיידי במייל.
מאיפה לוקחים את ההזמנות שלי?
בנקודת האיסוף או במשלוח כפי שמפורט בכרטיסייה משלוח בתהליך התשלום.
אני רוצה להדפיס בבית דפוס האם אני מקבלת את הקבצים?
כן, כל לקוח שהזמין חבילת מיתוג באתר יכול לקבל את הקבצים בפורמט תמונה באיכות הדפסה.
איך מבצעים הזמנה?
1. בוחרים עיצוב שאוהבים ולוחצים על: "הוסף לסל הקניות". 2. פיתחו את סל הקניות מהאייקון בסרגל העליון שבאתר.ייפתח לכם סל קניות בצד המסך, לחצו על: "צור הזמנה"3. מלאו את שדות החובה בטופס הקניה, התקדמו לפי השלבים עד לסיום התשלום. זהו הזמנתם מיתוג בהצלחה
איך משלמים באתר?
בכרטיס אשראי כמובן שהתשלום מאובטח ברמה הגבוהה ביותר על ידי פייפאל.
אפשר לשלם גם בלי שיש לי חשבון פייפאל?
כן. אחרי שנכנסתם לדף התשלום של פייפאל פעלו לפי ההוראות הבאות: 1. לחצו על התג "שליחת תשלום באמצאות כרטיס אשראי או דביט". 2. בטלו את שמירת הפרטים ופתיחת חשבון פייפאל. 3. מלאו את הפרטים ולחצו על "שליחת תשלום כאורח כעת". זהו סיימתם.
מה קורה אחרי ששילמתי?
מעצבים, שולחים סקיצה למייל, מחכים לאישור ומדפיסים. וכמובן אורזים בקפידה בכדי לשמור על המיתוג שלך ושולחים.
תוך כמה זמן אני מקבל את המיתוג מוכן?
סקיצה: [תמונה של העיצוב שבחרתם עם השינויים] במייל תקבלו תוך יומיים מההזמנה. הדפסה: שלשה ימי עסקים מרגע אישור הסקיצה במייל.
ללקוח רשום מספר יתרונות: 1. לא צריך להזין כתובת מייל ומשלוח בסל כל קניה מחדש. 2. אפשר לראות את היסטוריית הרכישות באתר. נתוני הנרשמים ופרטי התשלום חסויים ומוצפנים אפילו ממנהל האתר.
איך נרשמים לאתר?
1. כנסו באייקון ההרשמה בסרגל מעלה. 2. הזינו את כתובת המייל שלכם או הירשמו באמצעות רשת חברתית. נפלא אתם רשומים.
לא רוצה שהפרטים שלי ייחשפו יש לי ממה לחשוש?
אין ממה לחשוש. לאף אדם בעולם אין גישה לפרטים שלך אפילו למנהלי האתר, כמו כן כל הפרטים שמזינים באתר מאובטחים בתקן הגבוהה ביותר.
איך מקבלים עדכונים למייל? ואיך מבטלים קבלת עדכונים למייל?
לקוחות רשומים מנהלים בקלות בכרטיסיית פרופיל ב"אזור לקוחות" 1. נכנסים ל"אזור לקוחות" באייקון הממוקם בתפריט העליון. 2. בכרטיסייה "פרופיל" מסמנים ווי ליד "השאר אותי מעודכן"
נרשמתי ואני רוצה לשנות כתובת איך עושים את זה?
ישנם שתי אפשרויות: או בסל, פשוט בוחרים באפשרות "השתמש בכתובת חדשה" או היכנס "לאזור לקוחות" ונהל את הכתובות בכרטיסייה "הכתובות שלי"
איך מחליפים משתמשים באותו מחשב?
1. באזור לקוחות לוחצים על שלוש הנקודות לצד תמונת הפרופיל, בתפריט שנפתח לוחצים התנתק. 2. כנסו שוב עם המשתמש שברצונכם להיכנס, באייקון הכניסה הממוקם בתפריט העליון.